Sommarens romantiska: flower crowns

Sommarens sötaste detalj är tveklöst blomsterkransar. Då jag alltid har varit mer eller mindre värdelös på att binda egna så satsar jag på en köpt. Nu var det längesen jag shoppade i svenska butiker, men kanske vet någon var man kan köpa varianter på blomsterkransarna? Jag tänker mig en tunn med små blommor, de som är som ett smalt band. Jag vet att Beyond retro har haft jättesöta, här är Hanna på kaffeblask med en sådan:
 Green wedding shoes finns massor med inspiration för dig som vill ge dig på att binda din egen. Nästa helg är jag bjuden på bröllop, då är blommor i håret i någon form ett måste!
 
-----
 
Min goda vän Sarah tipsade om att dom har blomkransar på Glitter. På deras hemsida fann jag också en rackarns enkel tutorial på hur man kan använda dessa. Gulligt!
 
Rosa blomkrans, Glitter 149:-, guldfärgad blomkrans, Glitter 99:90:-

Kommentera här: